Zmień leady na realne korzyści!

Zwiększ skuteczność swoich handlowców!

Zmień leady na realne korzyści!

Zwiększ skuteczność swoich handlowców!

Czy jako manager martwisz się:

dużą rotacją w zespole? małym budżetem na szkolenia? brakiem czasu na szkolenia? zbyt małą liczbą klientów? rekrutacją nowych pracowników?

Rozwiązaniem jest:

Akademia skutecznego sprzedawania

czyli platforma on-line umożliwiającą ciągły dostęp do specjalistycznych TRENINGÓW dla osób zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta.

Jak działa Akademia Skutecznego Sprzedawania?

Akademia działa podobnie jak Netflix, czyli możesz w dowolnym momencie rozpocząć mając do dyspozycji umieszczone tam materiały oraz wiedząc, że każdego miesiąca będzie ich przybywać.

Akademia to także, a może przede wszystkim TRENINGI SPRZEDAŻY - spotykamy się 3 razy w miesiącu i wymieniamy unikalną wiedzą, doświadczeniami oraz np. dzwonimy na żywo do klientów (cold calling).

W Akademii od pierwszej minuty mamy do dyspozycji pierwsze szkolenie Schemat Unikalnej Rozmowy Cold Callingowej, następnie pierwszego dnia następnego miesiąca aktywuje się następne szkolenie, tym razem na temat WideoRozmowy Sprzedażowej, a w jeszcze następnym na temat Technik Zamykania Sprzedaży i tak łącznie 12 szkoleń przez 12 miesięcy. Zatem możemy zacząć w dowolnym miesiącu czy dniu i będziemy mieli taką samą kolejność i częstotliwość edukacji.

Opinie o Akademii

Michał Szulecki

Dzięki Akademii Skutecznego Sprzedawania Karola dowiedziałem się, że nie dzwoniąc uczymy się nie dzwonić, a dzwoniąc uczymy się dzwonić!
Udział w Akademi dał mi to dużą swobodę działania i pewność siebie. Dzięki Karolowi, moje telefony do klientów są zawsze z uśmiechem na twarzy, bo wiem, że uśmiech słychać w telefonie.
Do momentu poznania Karola robiłem średnio 5 telefonów tygodniowo. Po pierwszych warsztatach, postawiłem sobie za cel, żeby wykonywać minimum 13 telefonów tygodniowo.

Dzisiaj jestem na poziomie powyżej 20 telefonów tygodniowo.
Zrozumiałem, że pieniądze są w słuchawce, dlatego trzeba dzwonić!

Zasada jest prosta, jak nie zadzwonisz do Klienta, to Klient na pewno nie kupi, natomiast jeśli to zrobisz, to są szanse, że kupi. 🙂

Polecam Akademię Karola i współpracę z nim.

Paweł Bęben

Specjalista ds. Rynku Energetycznego w Eco dla Biznesu

Karol od sierpnia 2020 roku prowadził mnie i pomagał rozwijać umiejętności związane z telefonami, sprzedażą, social selling. W wrześniu ukończyłem #AkademiaSkutecznegoSprzedawania, 12 miesięcy super podróży.

Oprócz kursu online do którego miałem dostęp w każdym momencie, bardzo pomogły mi telefony na żywo. Raz w miesiącu w piątek, razem z Karolem dzwoniłem do swoich klientów, to doświadczenie przydaje mi się najbardziej. Zobaczyłem całkiem inny sposób dzwonienia.

Wcześniej też dzwoniłem, jednak nie miałem takich wyników jak teraz, a są one dla mnie ważne gdyż pracuje na prowizji, sam płacę na bazę klientów i nie mogę sobie pozwolić na „słabe zimne telefony”. Miałem też okazję posłuchać jak Karol rozmawia z klientami 🙂 najlepiej samemu tego doświadczyć.

Dodatkowo sporo „mięsa” jest w webinarach, które są dwa razy w miesiącu. Wiedzy doświadczalnej ogrom.
Nie żałuje żadnej złotówki zainwestowanej w Akademię Karola.

Umów się na bezpłatną konsultację!

Masz wyzwanie sprzedażowe, managerskie lub pytanie o Akademię?

Skorzystaj z 30 minutowej bezpłatnej konsultacji.

Akademia to przede wszystkim:

Co zyskujesz dzięki Akademii?

Jak zacząć?

Jednym z pierwszych i najczęstszych pytań jest to dotyczące samego startu uczestnika w Akademii. Otóż Akademia zapewnia rozwój i treningi sprzedażowe dwutorowo.

Reasumując zawsze jest dobry czas, aby dołączyć do Akademii bez względu na dzień czy miesiąc roku oraz bez względu na Twoje doświadczenie, zaawansowanie czy branżę.

1

Nagrane szkolenia

Co miesiąc otrzymujesz dostęp do nowego kursu w wersji wideo oraz audio i w swoim tempie i w swoim czasie rozpoczynasz edukację. Oglądasz, słuchasz, wykonujesz ćwiczenia, a jeśli chcesz o coś zapytać to w każdej chwili możesz to zrobić na wspólnych spotkaniach (MasterMindach). W tym miejscu zobrazuję to porównaniem do platform wideo, takich jak Netflix czy HBO Max. Otóż wyobraź sobie, że nagrane szkolenia są jak seriale, które każdy może zacząć w każdym, dogodnym dla siebie momencie.
2

MasterMindy i TRENINGI Sprzedaży

3 razy w miesiącu spotykamy się, aby na żywo poprzez platformę do spotkań zdalnych:

  • trenować sprzedaż,
  • dzielić się doświadczeniami,
  • udzielać sobie sprawdzonych porad,
  • pomagać sobie docierać do konkretnych klientów,
  • wykonywać telefony na żywo
    (dla chętnych),
  • pozyskiwać klientów,
  • wiele innych działań, które mają sprawić, że Ty lub Twój zespół będzie jeszcze lepiej i więcej sprzedawał.

Opinie o Współpracy

Rafal Mazur

ZenJaskiniowca.pl

Najlepszy mówca publiczny jakiego miałem przyjemność osobiście poznać. Co więcej – jedyna znana mi osoba, która LUBI ZIMNE TELEFONY. Ewenement sam w sobie. Oczywiście lubi je, bo jest w nich świetny. Warto go zaczepić jeśli szukasz większej skuteczności sprzedażowej i/lub kiedy chcesz zamówić kogoś, kto ma sceniczną charyzmę! POLECAM!

Tomasz Michałek

Sales Director at ASTOR

Szkolenie z cold callingu, które przeprowadził Karol dla grupy inżynierów sprzedaży w naszej firmie, a w którym miałem okazję uczestniczyć, to naprawdę jedno z lepszych szkoleń/warsztatów, w których uczestniczyłem. To niewdzięczny temat, który Karol poprowadził tak, że umiał zaangażować całą grupę. Z jednej strony podstawy psychologiczne, a z drugiej praktyka. W obu obszarach porusza się świetnie. Trafne komentarze, uwagi, spostrzeżenia przy jednoczesnym słuchaniu drugiej strony. Karol po prostu jest wiarygodny w tym co przekazuje, co robi. To co przekazuje zmusza do refleksji, do zmiany pewnych przyzwyczajeń, inspiruje. Gorąco polecam Karola jako trenera!

Jan Paweł Janicki

MAC Group S.A

Michał Mroczkiewicz

Livespace – Sell Smarter

Karol to niezwykle szczera osoba, która mówi jak jest. „Zawłaszczył” – w pozytywnym tego słowa znaczeniu – trudny i często niepotrzebnie kontrowersyjny temat cold callingu (tzw. zimnych telefonów) w Polsce, stając się nie tylko ekspertem, ale guru. Bardzo dobry mówca i prelegent, który potrafi zainteresować i wciągnąć słuchaczy. Zawsze przygotowany, nie daje zbić się z tropu 🙂 Polecam, szczególnie w roli konsultanta – profesjonalisty!

Zamów dostęp do Akademii!

Zyskaj dostęp do wszystkich materiałów!

Zamów dostęp do Akademii!

Zyskaj dostęp do wszystkich materiałów!

Jakie szkolenia znajdziesz w Akademii?

Akademia Skutecznego Sprzedawania zawiera 12 unikalnych szkoleń, które zapewniają rozwój zarówno umiejętności twardych (techniki dzwonienia i odbierania połączeń, techniki zamykania sprzedaży czy pisanie sprzedażowych postów na Linkedin) oraz umiejętności miękkich (automotywacja czy samodyscyplina).

1 Schemat Unikalnej Rozmowy Cold Callingowej

Typowa rozmowa sprzedażowa często kojarzy się z nachalnym wydzwanianiem do klientów, niepowodzeniem i brakiem skuteczności. Tymczasem unikalna, dobrze przygotowana rozmowa to klucz do nawiązania relacji z wymarzonymi klientami, zaproszenie potencjalnego klienta, które budzi pozytywne emocje zarówno u dzwoniącego jak i odbiorcy.

2 Wideorozmowa sprzedażowa, czyli jak sprzedawać podczas wideospotkań z klientami

Pandemia i izolacja na wielu firmach wymusiły wykorzystanie nowoczesnych narzędzi w codziennej pracy, w tym komunikacji online. Podobnie jak rozmowy wideo stały się alternatywą dla tradycyjnych zebrań, tak wideosprzedaż to atrakcyjna alternatywa dla tradycyjnych spotkań handlowych.

3 Techniki Zamykania Sprzedaży

Sukces w sprzedaży rozpoczyna się tam, gdzie zamyka się transakcja, a za nią przychodzą pieniądze. Czasami świetne rozpoznanie potrzeb klienta, budowanie relacji i prezentacja rozwiązań nie kończą się zakupem przez brak odpowiedniego zamknięcia, co skutkuje brakiem zarobków i frustracją sprzedawcy. Znajomość technik zamykania sprzedaży pozwala znacząco poprawić wyniki sprzedaży.

4 AutoMotywacja bez tajemnic

Skuteczność zespołu sprzedażowego w dużej mierze zależy od jego kompetencji i umiejętności, ale także motywacji do działania. Aby utrzymać wysoki poziom energii, potrzebna jest znajomość technik automotywacyjnych, które pozwolą sprzedawcy docierać do kolejnych klientów bez utraty optymizmu i zaangażowania. pozwolą sprzedawcy docierać do kolejnych klientów bez utraty optymizmu i zaangażowania.

5 Jak założyć profesjonalny profil na LinkedIn i opublikować swój pierwszy post

Media społecznościowe stały się nieodzownym elementem codziennej komunikacji, liderem w komunikacji biznesowej jest bez wątpienia LinkedIn. Aby skutecznie pozyskiwać klientów, niezbędny jest profesjonalnie wyglądający profil na LinkedIn oraz umiejętność publikowania treści. Szkolenie to przystępna instrukcja obsługi portalu krok po kroku.

6 Social Selling, czyli social media jako kanał sprzedaży produktów, usług i budowania reputacji

Media społecznościowe to dziś ważne narzędzie komunikacji, nawiązywania relacji, sprzedaży, a także budowania własnej wiarygodności i marki profesjonalisty. Wykorzystanie mediów społecznościowych to doskonała dźwignia w działaniach sprzedażowych, która pozwala dotrzeć do niedostępnych z pozoru klientów. Aby skutecznie pozyskiwać klientów, niezbędny jest profesjonalnie wyglądający profil na LinkedIn oraz umiejętność publikowania treści. Szkolenie to przystępna instrukcja obsługi portalu krok po kroku.

7 Jak pokonać SamoUtrudnianie (AutoSabotaż) w pracy handlowca

Myśli wpływają na czyny, czyny wpływają na rezultaty. Niestety negatywne myśli, poszukiwanie wymówek, koncentrowanie się na nieosiągalnych klientach czy koncentracja na barierach z pewnością nie przybliżają handlowców do celu. Udział w szkoleniu pozwala zidentyfikować przejawy SamoUtrudniania i skutecznie z nimi walczyć.

8 Lead Calling, czyli jak dzwonić do leadów pozyskanych z różnych źródeł

Kontakt do klienta pozyskany podczas targów, konferencji lub formularzy na stronie internetowej i mediach społecznościowych to tylko połowa sukcesu. Rozmowa z zainteresowanym klientem również wymaga odpowiedniej strategii, by zakończyć się transakcją i zyskiem.

9 Nowoczesna i profesjonalna obsługa klienta przez telefon, e-maila i social media

Klienci korzystają dziś z różnych możliwości kontaktu z firmą i wybierają tę najbardziej dogodną dla nich w danym momencie. Profesjonalizm oferowany w przekazie marketingowym powinien mieć także odzwierciedlenie w obsłudze klienta. To szkolenie pozwoli pracownikom wznieść obsługę klienta na wyższy poziom.

10 Samodyscyplina - jak nad nią pracować

Motywacja pozwala wyznaczyć cel i zrozumieć powód działania, ale to samodyscyplina pozwala wytrwać w postanowieniu pomimo przeciwności. Praca w sprzedaży wymaga często powtarzania tych samych czynności, podejmowania działań i proaktywnej postawy. Samodyscyplinę można wypracować podobnie jak mięsień, wymaga to jednak odpowiedniego treningu, a to szkolenie go zapewnia.

11 Follow Up, czyli jak ponawiać kontakt, aby więcej sprzedawać

Nawet jeśli klient docenia walory produktu i oferty, może go w danej chwili nie potrzebować, lub nie być w stanie z różnych powodów dokonać zakupu, w takiej sytuacji ponowny kontakt może być szansą na udaną transakcję. Bywa też tak, że ponowny kontakt z klientem jest jedynie stratą czasu. W jaki sposób ponawiać kontakt, by sprzedawać więcej? Odpowiedź w niniejszym szkoleniu.

12 Sprzedażowe Odbieranie Połączeń, czyli jak dział obsługi klienta może sprzedawać bez sprzedawania

Problem czy potrzeba, z którą klient dzwoni do firmy najczęściej jest dla niego danym momencie sprawą najważniejszą, więc dlaczego tak wiele osób z recepcji czy administracji za wszelką cenę pokazuje klientowi, że jest zupełnie nieistotny mówiąc: Już łączę z działem X. Po czym w dziale X mówią: Chwila, chwila to nie do nas z tym problemem! Ile razy klient to zniesie? 1? 2? A może lepiej od razu dobrze zacząć niż później nadrabiać straty w relacjach? O tym właśnie jest to szkolenie jak dobrze zaopiekować się klientem i jego sprawą już na etapie pierwszego kontaktu z recepcją czy administracją.

1 Schemat Unikalnej Rozmowy Cold Callingowej

Typowa rozmowa sprzedażowa często kojarzy się z nachalnym wydzwanianiem do klientów, niepowodzeniem i brakiem skuteczności. Tymczasem unikalna, dobrze przygotowana rozmowa to klucz do nawiązania relacji z wymarzonymi klientami, zaproszenie potencjalnego klienta, które budzi pozytywne emocje zarówno u dzwoniącego jak i odbiorcy.

2 Wideorozmowa sprzedażowa, czyli jak sprzedawać podczas wideospotkań z klientami

Pandemia i izolacja na wielu firmach wymusiły wykorzystanie nowoczesnych narzędzi w codziennej pracy, w tym komunikacji online. Podobnie jak rozmowy wideo stały się alternatywą dla tradycyjnych zebrań, tak wideosprzedaż to atrakcyjna alternatywa dla tradycyjnych spotkań handlowych.

3 Techniki Zamykania Sprzedaży

Sukces w sprzedaży rozpoczyna się tam, gdzie zamyka się transakcja, a za nią przychodzą pieniądze. Czasami świetne rozpoznanie potrzeb klienta, budowanie relacji i prezentacja rozwiązań nie kończą się zakupem przez brak odpowiedniego zamknięcia, co skutkuje brakiem zarobków i frustracją sprzedawcy. Znajomość technik zamykania sprzedaży pozwala znacząco poprawić wyniki sprzedaży.

4 AutoMotywacja bez tajemnic

Skuteczność zespołu sprzedażowego w dużej mierze zależy od jego kompetencji i umiejętności, ale także motywacji do działania. Aby utrzymać wysoki poziom energii, potrzebna jest znajomość technik automotywacyjnych, które pozwolą sprzedawcy docierać do kolejnych klientów bez utraty optymizmu i zaangażowania. pozwolą sprzedawcy docierać do kolejnych klientów bez utraty optymizmu i zaangażowania.

5 Jak założyć profesjonalny profil na LinkedIn i opublikować swój pierwszy post

Media społecznościowe stały się nieodzownym elementem codziennej komunikacji, liderem w komunikacji biznesowej jest bez wątpienia LinkedIn. Aby skutecznie pozyskiwać klientów, niezbędny jest profesjonalnie wyglądający profil na LinkedIn oraz umiejętność publikowania treści. Szkolenie to przystępna instrukcja obsługi portalu krok po kroku.

6 Social Selling, czyli social media jako kanał sprzedaży produktów, usług i budowania reputacji

Media społecznościowe to dziś ważne narzędzie komunikacji, nawiązywania relacji, sprzedaży, a także budowania własnej wiarygodności i marki profesjonalisty. Aby skutecznie pozyskiwać klientów, niezbędny jest profesjonalnie wyglądający profil na LinkedIn oraz umiejętność publikowania treści. Szkolenie to przystępna instrukcja obsługi portalu krok po kroku.

7 Jak pokonać SamoUtrudnianie (AutoSabotaż) w pracy handlowca

Myśli wpływają na czyny, czyny wpływają na rezultaty. Niestety negatywne myśli, poszukiwanie wymówek, koncentrowanie się na nieosiągalnych klientach czy koncentracja na barierach z pewnością nie przybliżają handlowców do celu. Udział w szkoleniu pozwala zidentyfikować przejawy SamoUtrudniania i skutecznie z nimi walczyć.

8 Lead Calling, czyli jak dzwonić do leadów pozyskanych z różnych źródeł

Kontakt do klienta pozyskany podczas targów, konferencji lub formularzy na stronie internetowej i mediach społecznościowych to tylko połowa sukcesu. Rozmowa z zainteresowanym klientem również wymaga odpowiedniej strategii, by zakończyć się transakcją i zyskiem.

9 Nowoczesna i profesjonalna obsługa klienta przez telefon, e-maila i social media

Klienci korzystają dziś z różnych możliwości kontaktu z firmą i wybierają tę najbardziej dogodną dla nich w danym momencie. Profesjonalizm oferowany w przekazie marketingowym powinien mieć także odzwierciedlenie w obsłudze klienta. To szkolenie pozwoli pracownikom wznieść obsługę klienta na wyższy poziom.

10 Samodyscyplina - jak nad nią pracować

Motywacja pozwala wyznaczyć cel i zrozumieć powód działania, ale to samodyscyplina pozwala wytrwać w postanowieniu pomimo przeciwności. Praca w sprzedaży wymaga często powtarzania tych samych czynności, podejmowania działań i proaktywnej postawy. Samodyscyplinę można wypracować podobnie jak mięsień, wymaga to jednak odpowiedniego treningu, a to szkolenie go zapewnia.

11 Follow Up, czyli jak ponawiać kontakt, aby więcej sprzedawać

Nawet jeśli klient docenia walory produktu i oferty, może go w danej chwili nie potrzebować, lub nie być w stanie z różnych powodów dokonać zakupu, w takiej sytuacji ponowny kontakt może być szansą na udaną transakcję. Bywa też tak, że ponowny kontakt z klientem jest jedynie stratą czasu. W jaki sposób ponawiać kontakt, by sprzedawać więcej? Odpowiedź w niniejszym szkoleniu.

12 Sprzedażowe Odbieranie Połączeń, czyli jak dział obsługi klienta może sprzedawać bez sprzedawania

Problem czy potrzeba, z którą klient dzwoni do firmy najczęściej jest dla niego danym momencie sprawą najważniejszą, więc dlaczego tak wiele osób z recepcji czy administracji za wszelką cenę pokazuje klientowi, że jest zupełnie nieistotny mówiąc: Już łączę z działem X. Po czym w dziale X mówią: Nie do nas z tym problemem! To szkolenie jest o tym, jak dobrze zaopiekować się klientem już na etapie pierwszego kontaktu.

1. Schemat Unikalnej Rozmowy Cold Callingowej

Typowa rozmowa sprzedażowa często kojarzy się z nachalnym wydzwanianiem do klientów, niepowodzeniem i brakiem skuteczności. Tymczasem unikalna, dobrze przygotowana rozmowa to klucz do nawiązania relacji z wymarzonymi klientami, zaproszenie potencjalnego klienta, które budzi pozytywne emocje zarówno u dzwoniącego jak i odbiorcy.

Spis treści:

I. ZANIM ZADZWONISZ.

  1. Do kogo dzwonić.
    a) grupa docelowa;
    b) ambasadorzy i decydenci;
  2. Jakich informacji potrzebujesz.
  3. Po co komu cel rozmowy.
  4. Testuj i kalibruj.
  5. Aplikacje płatne i bezpłatne, ale przydatne.

II. GDY DZWONISZ.

  1. Bardzo prosty i skuteczny hak na uwagę, czyli jak pozyskać uwagę rozmówcy.
  2. Przedstaw się, ale nie tak po prostu.
  3. Mówić czy pytać?
  4. Jak sobie radzić z obiekcjami.
  5. Jak kończyć rozmowę, aby:
    a) mieć konkretną odpowiedź;
    b) wiedzieć co dalej robić;
    c) przestać się oszukiwać; 
  6. Jak brać polecenia już przy pierwszej rozmowie.
  7. Statystyki, czyli mierz i notuj.
  8. Karta prowadzonej rozmowy, czyli jak to wszystko zebrać w jednym miejscu.

2. Wideorozmowa sprzedażowa, czyli jak sprzedawać podczas wideospotkań z klientami

Pandemia i izolacja na wielu firmach wymusiły wykorzystanie nowoczesnych narzędzi w codziennej pracy, w tym komunikacji online. Podobnie jak rozmowy wideo stały się alternatywą dla tradycyjnych zebrań, tak wideosprzedaż to atrakcyjna alternatywa dla tradycyjnych spotkań handlowych.

Spis treści:

I. WIDEOSPRZEDAŻ.

  1. Różnice i podobieństwa sprzedaży wideo i tradycyjnych spotkań z klientem.
  2. Jak budować pozytywne nastawienie do sprzedaży wideo.
  3. Sprzedaż przed kamerą - jakie daje szanse i możliwości.
  4. Jak organizować swoją pracę przed kamerą.

II. BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM.

  1. Jak zbudować wartość spotkań online w rozmowie z klientem.
  2. Techniczne aspekty rozmowy - jak zadbać o komfort i dobrą komunikację.
  3. Komunikacja niewerbalna i elementy wizualne w sprzedaży wideo.
  4. Scenariusz rozmowy z wykorzystaniem wideo.

III. TECHNIKI SPRZEDAŻY PRZED KAMERĄ.

  1. Prezentacja firmy w rozmowie wideo.
  2. Materiały promocyjne w WideoSprzedaży - foldery, katalogi, próbki - jak je przekazać?
  3. Prezentacja produktów i usług przed kamerą.
  4. Techniki sprzedażowe ponad barierą szklanego ekranu.

IV. PROCEDURY I CHECKLISTY W PROCESIE WIDEOSPRZEDAŻY.

  1. Checklisty, które pomogą zrobić dobre wrażenie na kliencie.
  2. Procedury przygotowania, przebiegu i podsumowania spotkania.
  3. Schemat działania w sytuacjach awaryjnych, czyli co może pójść nie tak i jak temu zaradzić.
  4. Scenariusz rozmów online z obecnymi klientami.

3. Techniki Zamykania Sprzedaży

Sukces w sprzedaży rozpoczyna się tam, gdzie zamyka się transakcja, a za nią przychodzą pieniądze.
Czasami świetne rozpoznanie potrzeb klienta, budowanie relacji i prezentacja rozwiązań nie kończą się zakupem przez brak odpowiedniego zamknięcia, co skutkuje brakiem zarobków i frustracją sprzedawcy. Znajomość technik zamykania sprzedaży pozwala znacząco poprawić wyniki sprzedaży.

Spis treści:

I. PRZYGOTOWANIE DO FINALIZACJI TRANSAKCJI.

  1. 5 powodów, przez które nie zamykasz transakcji.
  2. Prywatna analiza transakcyjna.
  3. Mentalne nastawienie do zamykania sprzedaży.
  4. Sprzedaż systemowa.

II. JAK DOBIERAĆ TECHNIKI SPRZEDAŻY.

  1. Grupa docelowa.
  2. Typ produktu.
  3. Perspektywa czasowa.
  4. Konkurencja na rynku.

III. TECHNIKI DOMYKANIA SPRZEDAŻY.

  1. Technika wyczerpywania wątpliwości.
  2. Technika odpowiedzi twierdzących.
  3. Technika dodatkowych korzyści.
  4. Technika planu B.

IV. TECHNIKI ZAMYKANIA SPRZEDAŻY.

  1. Metoda presji czasowej.
  2. Metoda pozornego wyboru.
  3. Metoda ostrego zamknięcia.
  4. Metoda próby.

4. AutoMotywacja bez tajemnic

Skuteczność zespołu sprzedażowego w dużej mierze zależy od jego kompetencji i umiejętności, ale także motywacji do działania.
Aby utrzymać wysoki poziom energii, potrzebna jest znajomość technik automotywacyjnych, które pozwolą sprzedawcy docierać do kolejnych klientów bez utraty optymizmu i zaangażowania. 


Spis treści:

I. MOTYWACJA ODCZAROWANA.

  1. Dlaczego kiedyś ludzie nie musieli się motywować?
  2. Najczęstsze mity dotyczące motywacji.
  3. Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna.
  4. Dlaczego automotywacja to trampolina do sukcesu w sprzedaży?

II. ZARZĄDZANIE SOBĄ PRZEZ WARTOŚCI.

  1. Co jest Twoim naprawdę ważnym powodem do działania?
  2. Jak wycenić własny sukces i drogę do niego?
  3. Budowanie motywacji na fundamencie osobistych wartości.
  4. Twój Plan B i sprzedażowy spadochron.

III. CZYM JEST PRAWDZIWIE MOTYWUJĄCY CEL.

  1. 5 błędów, które oddalają Cię od realizacji sprzedażowych celów.
  2. Jak wyznaczyć cel, by był trampoliną a nie balastem?
  3. Jak pracować z celem w sprzedaży?
  4. Stan FLOW - jak go osiągnąć?

IV. KSZTAŁTOWANIE NAWYKÓW SKUTECZNEGO SPRZEDAWCY.

  1. W jaki sposób kształtują się nawyki?
  2. Jak wypracować nawyki gwarantujące sukces?
  3. Prokrastynacja - największy sabotażysta?
  4. Techniki walki z odkładaniem na później?

5. Jak założyć profesjonalny profil na LinkedIn i opublikować swój pierwszy post

Media społecznościowe stały się nieodzownym elementem codziennej komunikacji, liderem w komunikacji biznesowej jest bez wątpienia LinkedIn.
Aby skutecznie pozyskiwać klientów, niezbędny jest profesjonalnie wyglądający profil na LinkedIn oraz umiejętność publikowania treści. Szkolenie to przystępna instrukcja obsługi portalu krok po kroku.

 

Spis treści:

 

I. ZAKŁADANIE I UZUPEŁNIANIE PROFILU.

 

II. ZASADY I POMYSŁY NA PIERWSZY I KOLEJNE POSTY.

6. Social Selling, czyli social media jako kanał sprzedaży produktów, usług i budowania reputacji

Media społecznościowe to dziś ważne narzędzie komunikacji, nawiązywania relacji, sprzedaży, a także budowania własnej wiarygodności i marki profesjonalisty.
Wykorzystanie mediów społecznościowych to doskonała dźwignia w działaniach sprzedażowych, która pozwala dotrzeć do niedostępnych z pozoru klientów.

Spis treści:

I. OBECNOŚĆ W SOCIAL MEDIACH.

  1. Jak wybrać odpowiednie dla siebie kanały społecznościowe?
  2. Cele związane ze sprzedażą - jak je realizować w sieci?
  3. Portret pamięciowy idealnego klienta.
  4. Awatar Twojego dochodowego klienta.

II. JAK ZBUDOWAĆ WIZERUNEK EKSPERTA.

  1. Zdjęcia, które mówią więcej niż 1000 słów.
  2. Jak tworzyć wiarygodne opisy i biogramy, które dają wartość?
  3. Zaczynaj od najważniejszego - jakie informacje są istotne dla społeczności?
  4. Ścieżka podróży od Twojego obserwatora do Twojego klienta.

III. BUDOWANIE SIECI KONTAKTÓW.

  1. 5 błędów popełnianych w zapraszaniu do kontaktów.
  2. Jakich kontaktów szukać, by wypłynąć na szerokie wody?
  3. Strategie rozpoczynania relacji.
  4. Strategie budowania relacji w Social Media.

IV. SPRZEDAŻ W SOCIAL MEDIACH.

  1. Publikacje eksperckie.
  2. Jak tworzyć teksty i posty sprzedażowe?
  3. Umawianie rozmów sprzedażowych.
  4. 7 dobrych praktyk w Social Sellingu.

7. Jak pokonać SamoUtrudnianie (AutoSabotaż) w pracy handlowca

Myśli wpływają na czyny, czyny wpływają na rezultaty. Niestety negatywne myśli, poszukiwanie wymówek, koncentrowanie się na nieosiągalnych klientach czy koncentracja na barierach z pewnością nie przybliżają handlowców do celu.
Udział w szkoleniu pozwala zidentyfikować przejawy SamoUtrudniania i skutecznie z nimi walczyć.


Spis treści:

I. PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY SAMOUTRUDNIANIA.

  1. Strategia samoutrudniania Edwarda Jenesa i Stevena Berglasa.
  2. Percepcja utrudnień w sytuacjach biznesowych.
  3. Skłonności do stosowania samoutrudniania.
  4. Czynniki wpływające na samoutrudnianie.

II. SAMOUTRUDNIANIE W SPRZEDAŻY.

  1. Samoutrudnianie a poczucie własnej wartości.
  2. Wyuczona bezradność w pokonywaniu trudności.
  3. Samoutrudnianie w pozyskiwaniu klientów.
  4. Samoutrudnianie w zamykaniu sprzedaży.

III. TECHNIKI BUDOWANIA WŁASNEJ WARTOŚCI.

  1. Źródło osobistej siły.
  2. Plan mentalnego wzrostu.
  3. Osobista wizytówka.

IV. 3-ETAPOWY PROGRAM SUKCESU.

  1. Budowanie osobistego potencjału.
  2. Strategie osiągania celu.
  3. Wzmacnianie obszarów dobrostanu.

8. Lead Calling, czyli jak dzwonić do leadów pozyskanych z różnych źródeł

Kontakt do klienta pozyskany podczas targów, konferencji lub formularzy na stronie internetowej i mediach społecznościowych to tylko połowa sukcesu. Rozmowa z zainteresowanym klientem również wymaga odpowiedniej strategii, by zakończyć się transakcją i zyskiem.

Spis treści:

I. KANAŁY NAPŁYWU LEADÓW I SPOSÓB ICH OBSŁUGI.

  1. Formularz na stronie www.
  2. Targi, konferencje i eventy.
  3. Social media.
  4. Pozyskane rekomendacje.

II. CO WIE O TOBIE KLIENT, ZANIM DO CIEBIE ZADZWONI.

  1. Jak edukować klienta przed rozmową?
  2. Rodzaje rozmów przychodzących.
  3. Jak się przygotować, zanim zaczniesz odbierać telefony?
  4. Błędy w lead callingu, które zniechęcą do zakupu każdego klienta.

III. 4 ETAPY PRZYCHODZĄCEJ ROZMOWY SPRZEDAŻOWEJ.

  1. Budowanie pozytywnego wizerunku i autorytetu w oczach klienta.
  2. Rozpoznanie problemu klienta.
  3. Prezentowanie rozwiązania.
  4. Prezentowanie i obrona ceny.

IV. ZWIĘKSZANIE SZANS NA SPRZEDAŻ PO ROZMOWIE.

  1. Zawołania do działania.
  2. Podsumowanie rozmowy.
  3. Otwarta relacja.
  4. Follow up.

9. Nowoczesna i profesjonalna obsługa klienta przez telefon, e-maila i social media

Klienci korzystają dziś z różnych możliwości kontaktu z firmą i wybierają tę najbardziej dogodną dla nich w danym momencie. Profesjonalizm oferowany w przekazie marketingowym powinien mieć także odzwierciedlenie w obsłudze klienta. To szkolenie pozwoli pracownikom wznieść obsługę klienta na wyższy poziom.

Spis treści:

I. STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA.

  1. Jakie straty niesie ze sobą brak obsługi klienta.
  2. Zyski i korzyści z profesjonalnej obsługi klienta.
  3. System obsługi klienta w firmie i Twojej sprzedaży.
  4. Przygotowanie kompetencyjne do obsługi klienta.
  5. Przygotowanie mentalne do obsługi klienta.
  6. 8 kierunków obsługi klienta.

II. TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA.

  1. Przygotowanie do rozmowy.
  2. Sztuka zadawania pytań.
  3. Zabezpieczanie i rozpraszanie obiekcji.
  4. Ustalanie działań do podjęcia.

III. OBSŁUGA KLIENTA DROGĄ MAILOWĄ.

  1. System obsługi maili i procedowania spraw.
  2. Techniki sprawnej obsługi klienta drogą mailową.
  3. 5 błędów w mailowej obsłudze klienta.

IV. OBSŁUGA KLIENTA W SOCIAL MEDIA.

  1. Odpowiadanie na wypowiedzi klienta.
  2. Obsługa klienta w kanałach własnych.
  3. 6 skutecznych technik obsługi klienta w sieci.
  4. 4 największe błędy obsługi klienta w internecie.

10. Samodyscyplina - jak nad nią pracować

Motywacja pozwala wyznaczyć cel i zrozumieć powód działania, ale to samodyscyplina pozwala wytrwać w postanowieniu pomimo przeciwności.
Praca w sprzedaży wymaga często powtarzania tych samych czynności, podejmowania działań i proaktywnej postawy.
Samodyscyplinę można wypracować podobnie jak mięsień, wymaga to jednak odpowiedniego treningu, a to szkolenie go zapewnia.


Spis treści:

I. POTĘGA SAMODYSCYPLINY.

  1. Samodyscyplina w życiu i biznesie.
  2. 5 korzyści samodyscypliny.
  3. Samodyscyplina w sprzedaży.
  4. Co utrudnia samodyscyplinę?

II. NAWYKI I DZIAŁANIA SKUTECZNYCH SPRZEDAWCÓW.

  1. Utrzymywanie dobrego samopoczucia.
  2. Budowanie wartościowych relacji.
  3. Koncentracja na jakości.
  4. Mierzenie efektów.

III. TECHNIKI BUDOWANIA SAMODYSCYPLINY.

  1. Planowanie.
  2. Tworzenie sieci wsparcia.
  3. Nagradzanie.
  4. Wyciąganie wniosków.

IV. TECHNIKI WZMACNIANIA SAMODYSCYPLINY.

  1. Regeneracja.
  2. Efektywne rytuały.
  3. Poranna rutyna.
  4. Twój plan awaryjny.

11. Follow Up, czyli jak ponawiać kontakt, aby więcej sprzedawać

Nawet jeśli klient docenia walory produktu i oferty, może go w danej chwili nie potrzebować, lub nie być w stanie z różnych powodów dokonać zakupu, w takiej sytuacji ponowny kontakt może być szansą na udaną transakcję. Bywa też tak, że ponowny kontakt z klientem jest jedynie stratą czasu. W jaki sposób ponawiać kontakt, by sprzedawać więcej? Odpowiedź w niniejszym szkoleniu.

Spis treści:

I. FOLLOW UP - CZYM JEST DLA SPRZEDAŻY.

  1. Czym jest Follow up?
  2. Kluczowe korzyści ponawiania kontaktu.
  3. Najbardziej kosztowne błędy w ponawianiu kontaktu.

II. FOLLOW UP PO PIERWSZYM KONTAKCIE.

  1. Jak przygotować sobie grunt do ponownego kontaktu?
  2. Kontakt po targach, konferencjach i eventach.
  3. Jak nawiązać od okoliczności spotkania do oferty?
  4. 7 sprawdzonych technik Follow up po pierwszym kontakcie.

III. FOLLOW UP PO PIERWSZEJ PRÓBIE SPRZEDAŻY.

  1. Jak treść oferty może ułatwić późniejszy follow up? 
  2. Między nachalnością a opieką nad klientem.
  3. Jak ponowić kontakt po przesłaniu oferty?
  4. Sposoby na przypomnienie o sobie klientowi bez osobistego kontaktu.

IV. FOLLOW UP PO DŁUŻSZEJ PRZERWIE.

  1. Kiedy leady można „podgrzać”?
  2. Zarządzanie kontaktami jako fundament Follow up’u.
  3. Powody i okazje idealne, by ponowić kontakt z klientem nawet po długim czasie.
  4. Zarządzanie ponawianiem kontaktu w zespole.

12. Sprzedażowe Odbieranie Połączeń, czyli jak dział obsługi klienta może sprzedawać bez sprzedawania

Problem czy potrzeba, z którą klient dzwoni do firmy najczęściej jest dla niego danym momencie sprawą najważniejszą, więc dlaczego tak wiele osób z recepcji czy administracji za wszelką cenę pokazuje klientowi, że jest zupełnie nieistotny mówiąc: Już łączę z działem X.
Po czym w dziale X mówią: Chwila, chwila to nie do nas z tym problemem!
Ile razy klient to zniesie? 1? 2? A może lepiej od razu dobrze zacząć niż później nadrabiać straty w relacjach?
O tym właśnie jest to szkolenie jak dobrze zaopiekować się klientem i jego sprawą już na etapie pierwszego kontaktu z recepcją czy administracją.

Spis treści:

 

I. GENEROWANIE POŁĄCZEŃ Z KLIENTAMI Z WEWNĘTRZNEJ SIECI.

 

  1. Strategie budowania osobistej sieci rekomendacji.
  2. Generowanie potencjalnych klientów z biura.
  3. Generowanie potencjalnych klientów z innych działów.
  4. Generowanie klientów od przełożonych.

 

II. GENEROWANIE POŁĄCZEŃ Z KLIENTAMI POZA FIRMĄ.

 

  1. Strategie budowania firmowej sieci rekomendacji.
  2. Uzyskiwanie rekomendacji i poleceń od klientów.
  3. Tworzenie sieci ambasadorów.
  4. Tworzenie sieci sojuszników.

 

III. SPRZEDAŻOWA OBSŁUGA KONTAKTÓW PRZYCHODZĄCYCH.

 

  1. Pierwsze wrażenie potencjalnego klienta.
  2. Cel i przebieg pierwszej rozmowy przychodzącej.
  3. Kwalifikacja klienta.
  4. Strategie kontynuacji kontaktów przychodzących.

 

IV. NAGRADZANIE I WZMACNIANIE SIECI POŁĄCZEŃ.

 

  1. Poznawanie i instruowanie członków sieci.
  2. Nagradzanie i docenianie rekomendacji.
  3. Mierzenie i ocena wyników.
  4. Przyciąganie połączeń do atrakcyjnych klientów.

Jakie dodatkowe szkolenia i wsparcie otrzymasz w Akademii?

W ramach Akademii oprócz 12 szkoleń otrzymasz dodatkowo udział w 24 MasterMindach na żywo oraz udział w 12 sesjach Cold Callingu na żywo.

Udział w 24 MasterMindach na żywo:

  • Q&A, czyli pytania i odpowiedzi na tematy zawarte w szkoleniach;
  • tzw. Burza Mózgów, czyli wzajemne wsparcie oraz wspólne rozwiązywanie problemów/wyzwań uczestników;
  • studium przypadku, czyli przykłady uczestników Akademii, którzy pokonali trudności lub odnieśli inne sukcesy;

MasterMindy odbywają się 2 razy w miesiącu.

Sesje Cold Callingu na żywo:

Udział w 12 sesjach Cold Callingu na żywo, czyli dzwonimy na żywo do klientów, po czym odbywa się analiza danej rozmowy, wyciągane są wnioski oraz udzielana jest informacja zwrotna. Sesje Cold Callingu na żywo odbywają się 1 raz w miesiącu.

Dlaczego Karol uważa, że może pomóc w lepszej sprzedaży i obsłudze klienta?

Karol Bartkowski

Jest praktykiem, który cały czas sprzedaje nie tylko własne szkolenia, ale także np. usługi finansowe, wyposażenie gabinetów SPA, solary, fotowoltaikę, stacje ładowania samochodów elektrycznych. Być może stwierdzisz: Dużo tego.

To prawda, ale czy nie uważasz, że lepiej współpracować z trenerem, który po pierwsze przedstawi Ci własne kejsy z różnych branż, a po drugie będą one sprzed tygodnia czy dwóch, a nie sprzed 5 czy 10 lat?

Sprzedaż to szeroka dziedzina nauki lecz Ty nie musisz jej całej zgłębiać. Owszem możesz, ale i tak na koniec dnia zapłacą Ci za to ilu klientów opłaciło wystawione przez Ciebie/firmę faktury 🙂
Zatem umówmy się, że Ty jesteś tym, który pyta: Karol jak mam sprzedawać więcej, lepszym klientom, za lepszą kasę?

A Karol jest tym, który odpowiada, ale nie w teorii lecz w twardej praktyce. Czyli jak w każdym dobrze stworzonym teamie każdy robi swoje i jest w tym coraz lepszym specjalistą.

Umówieni? 🙂

Co jeszcze o Karolu warto wiedzieć?

  • Ponad 100 000 000 zł sprzedaży własnej;
  • 43 miejsce na liście 100 najbardziej wpływowych Social Sellerów w Europie;
  • Ponad 10 000 godzin jako mówca i trener;
  • 2 letnie członkostwo w Stowarzyszeniu Profesjonalnych Mówców.

Autor:

  • bloga SamoUtrudnianie.pl;
  • podcastu K2Podcast.pl;
  • artykułów do wielu czasopism i portali o sprzedaży jak choćby Szef Sprzedaży, As Sprzedaży, National Sales Congress, CCNews.pl, DMsales.com, World Business Class – Brian Tracy International.

Zamów dostęp do Akademii!

Zyskaj dostęp do wszystkich materiałów!

Zamów dostęp do Akademii!

Zyskaj dostęp do wszystkich materiałów!

Ile kosztuje udział w Akademii?

Akademia Skutecznego Sprzedawania zawiera 12 unikalnych szkoleń, które zapewniają rozwój zarówno umiejętności twardych (techniki dzwonienia i odbierania połączeń, techniki zamykania sprzedaży czy pisanie sprzedażowych postów na Linkedin) oraz umiejętności miękkich (automotywacja czy samodyscyplina).

3 miesięczna Akademia

Otrzymasz
  • 3 kursy wideo do wyboru;
  • 9 treningów sprzedaży
    w tym:
  • 3 sesje Cold Callingu na żywo;
990 PLN netto
za osobę (+ 23% VAT)

12 miesięczna Akademia

Otrzymasz
  • 12 kursów wideo;
  • 36 treningów sprzedaży
    w tym:
  • 12 sesji Cold Callingu na żywo;
  • DODATKOWO nagrania 12 sesji mentoringowycnh;
  • DODATKOWO kurs managerski - Jak Prowadzić Odprawy Handlowe;
  • DODATKOWO w pełni funkcjonalny CRM w Excelu z rejestracją działań handlowych i funkcjonalnymi dashboardami;
1990 PLN netto
za osobę (+ 23% VAT)

6 miesięczna Akademia

Otrzymasz
  • 6 kursów wideo do wyboru;
  • 18 treningów sprzedazy
    w tym:
  • 6 sesji Cold Callingu na żywo;
  • DODATKOWO nagrania 6 sesji mentoringowych;
1490 PLN netto
za osobę (+ 23% VAT)